پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

لوکادیا چه طور مدیرعامل پرسپولیس را دور زد؟

  • کد خبر: ۱۴۱۹۲۱
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
لوکادیا چه طور مدیرعامل پرسپولیس را دور زد؟
مدیران باشگاه پرسپولیس بدون توجه به این موضوع مهم که گذرنامه بازیکنان خارجی باید همواره در اختیار باشگاه باشد، اجازه دادند لوکادیا از این باشگاه جدا شده و به کشورش بازگردد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی ساکش را بست و به سمت کشورش بازگشت. ابتدا تصور می‌شد سفر لوکادیا به کشورش به دلیل رسیدگی به برخی مشکلات حاد خانوادگی است، اما بعد از مصاحبه‌ای که این بازیکن علیه باشگاه پرسپولیس انجام داده و حتی اظهارات عجیبی هم درباره سبک زندگی درایران به زبان آورد مشخص شد سفر او به دلیل مشکلات خانواده یک بهانه دروغین بوده و این بازیکن تنها به جهت آنکه باشگاه را ترک و قراردادش را فسخ کند چنین حیله‌ای را به کاربسته است.

دراین ماجرا، اما اهمال و بی توجهی مدیران باشگاه پرسپولیس کاملا مشهود است و اگر مدیرعامل این باشگاه قدری مسئولانه‌تر و حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردند هرگز کار به جدایی لوکادیا نمی‌کشید.

معمولا باشگاه‌ها گذرنامه بازیکنان خارجی را در گاو صندوق باشگاه نگهداری می‌کنند و بازیکن موظف است بعد از هربار خروج و بازگشت پاسپورت خود را دراختیار مدیران این باشگاه قرار دهد، اما پیدا است که حضور شبانه لوکادیا در فرودگاه و قصد سفر به کشورش با برنامه قبلی و بدون آگاهی مدیران این باشگاه، از سوی این بازیکن انجام شده و او گذرنامه‌اش را دراختیار داشته است.

مسئله دیگر نوع قراردادی است که معمولا بازیکنان خارجی با باشگاه‌های ایران منعقد می‌کنند وهمه بند‌ها را به سود خود می‌نویسند. این بار نیز ظاهرا باشگاه پرسپولیس بدون توجه به سوابقی که این بازیکن دارد، قراردادی منعقد کرده که کاملا یک طرفته و به سود لوکادیا بوده است.

شاید اگر بند‌های قرارداد با لوکادیا سفت و سخت نوشته می‌شد این بازیکن هرگز به خودش اجازه نمی‌داد که به سادگی ایران را به مقصد کشورش ترک کند و آن مصاحبه عجیب را علیه باشگاه پرسپولیس و عواملش انجام دهد و حتی سبک زندگی درایران را زیر سوال ببرد.

در ادامه حتما بخوانید

پرسپولیس و وابستگی شدید به لوکادیا

ضرر عجیبی که لوکادیا به پرسپولیس زد

نامه پرسپولیس به لوکادیا | اوضاع مساعد است برگرد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->